onsdag 6. mai 2009

Kanskje det siste konfirmasjonskortet i år!

Da har jeg laga enda et konfirmasjonskort som vi skal gi bort i år. Antakelig det siste ;o) Motivet et fargelagt med promakers. Og inni har jeg gjort en enkel pynting ;o)

Tusen tusen takk skal dere ha for all hyggelig tilbakemelding fra dere. Beklager at jeg ikke er like flink for tia til å kommentere hos dere men energien er nokså tom så jeg orker ikke så mye akkurat nå. Håper at den kommer tilbake litt etter hvert.

Ha ei fortsatt flott uke!




12 kommentarer:

Aud sa...

Helt fantastisk nydelig kort du har laget!♥♥♥
Blomster-arrangementet er bare fabelaktig skjønt!

Håper du kommer i bedre form snart igjen!

Stor klem fra Aud

Lena Katrine sa...

Åh, Iren! Dette var nyyydelig! Vakkert fargelagt, herlige papirer, og så DEN blomsterranken a!!!

Ha en fin dag :o) Klem

Else Irene sa...

Rett og slett nyyyydelig, Iren!!!!

Ses i kveld!!!! God klem :)

Riet sa...

Wowww Iren,what a beautiful card,l love the stamp and colours.
So beautiful papers and details.

Hugs Riet.x

Rolsepetra sa...

skikkelig lekkert alt Iren ! Farger, detaljer --bare skjønnt !!

Gikk hvis troll i ord for det du skrev i bloggen min. Håper det ikke blir lenge til neste gang.

Klem fra meg

Pia sa...

OMG hvor er det super super lækkert, sååå nydeligt i farver og fine dekorationer

Marianne sa...

Lekkert, som alt du lager!! Du er bare sååå flink!!!
Fantastisk sammensatt blomsterpynt, og nydelig fargelagt!!!

Klem Marianne:)

May-Bente sa...

Lekkert, lekkert, lekkert... rett og slett! WOW! Elsker kortet ditt!!

Klem:))

Lenes stempelkrok sa...

Du har lagd sååååå utrolig mang lekre konfiramsjonskort den siste tiden!!
Jeg sitter her med hakeslepp ned til gulvet!!
Fargeleggginga, pynten , innsidene...WOWZZZII..utrolig lekkert!!

Camilla sa...

Åh, vilket fint kort!!
Gillar dina färgval i rött.
Målar du med Distress?
Blommgruppen har du fått bra.
Vilka färger har du använt till att måla det röda?
mycket vackert att vila ögonen på.
Är det ok om jag lägger en länk till din sida?
Kramar Camilla

Iren sa...

Hei alle sammen så hyggelig at dere titter innom bloggen min :o) og tusen takk for alle tilbakemeldingen setter stor pris på dem :o)

Camilla akkurat dette motivet er fargelagt med promakers tusjene mine og nå husker jeg ikke hvilke farger jeg brukte men jeg kan prøve å sjekke det ;o)

Jeg maler det meste med distress av mine motiver men det hender at jeg buker andre ting også så som promakers, H2O, Le plum og akvarell farger.

Bare hyggelig at du lenker meg til deg ;o)

Ha en fin kveld alle sammen!

Bev sa...

Oh WOW! This is so gorgeous Iren x