fredag 6. februar 2009

Noen nye julekort til julekort utfordringen!

Ja da har jeg endelig fått ferdig noen julekort til ;o) Legger ut 2 nå og 2 litt senere for de siste må tørke litt først. Herlig å ha fått laga totalt 8 julekort til nå dette året :o) Motivene er malt med distress! Denne jenta syns jeg er kjempeherlig :o)

Takker igjen også for alle de hyggelige kommentarene i bloggen min så vil jeg ønske dere alle en riktig god helg!!! I mårra skal jeg på et lite stempeltreff tror jeg så da skal jeg male enda flere motiver *lol*


5 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelige julekort i herlige blåfarger!
Har denne jenta eg ogsp, men enda ikkje fått laga noke med ho enda....
Fikk masse inspirasjon her!!!

Klem,
Jorunn

Ila sa...

What Beautiful cards!! I love both of them...and the stamp is Gorgeous!!...Hugs, Ila

Marianne sa...

Dette var fire ekstremt nydelige julekort. Det første hadde noe helt ekstra! Fargene og fargeleggingen var sååå vakker.Jeg har også dette stempelet, og er veldig glad i det.

God helg:)
Marianne:)

Astrid Maclean sa...

Hi
I just wanted to say that I LOVE all your cards, the one featured on INSPIRATIONAL is just that, - inspirational".
I am so taken by the stamp you used on these Christmas cards and I wondered where you got it?
You can contact me on
astridmaclean@hotmail.com
Greetings from Scotland

Unknown sa...

oh what a nice card... the stamp image ...so sweet...

please can you help me? where can i buy this stamp?

LG Moni