onsdag 11. april 2012

Utstilling av Chilli palmehelgen på Varhaug :o)))

Palmehelga var det utstilling for min "lille" Chilli :o) Jeg hadde besøk av min oppdretter som har passet godt på henne for meg i 2 måneder og gleden var stor da hun kom hjem igjen. Så lørdagen og søndagen var vi i utstillingshallene på Jæren og det var en skikkelig opptur både for meg og oppdretteren for vi dro hjem igjen med 20 flotte rosetter til våre tre håpefulle hunder. Chilli fikk 8 av rosettene og en kan si jeg var meget fornøyd med resultatet og de flotte kritikkene på jenta mi :o))) Ser at jeg hadde glemt å ta med den ene rosetten på bildene :S ja ja det var jo en god samling uansett ;)

Wirothi´s I´m Burning sine resultater
Dag 1
Ex, cc, BOS, BOB junior.

Dag 2
Ex, Res. cc, 2best Bitch, BOB junior


Lillesøster til Chilli som heter Tina gjorde det også kjempebra i ringen og den ene dagen var begge to i BIS grupperingen for å se om de greide å kvalifisere seg videre. (De gjorde ikke det ;) ) Men de er ennå unge så vi hadde ikke de største forhåpningene til dette.











Bilde av alle de nydelige rosettene vi fikk med oss hjem :o))) Vi var skikkelig glade både jeg og Hilde for de flotte resultatene på våre hunder :o)))



Det var min oppdretter Hilde som stillte Chilli for meg og dette er ifra dag 1 ;) ikke den beste kvaliteten på bildene men det var det vi fikk til mellom stell av hundene ;)



Dag 2





De to søstrene Tina (toy) og Chilli (dverg) i BIS grupperingen




Utstlitt etter 2 lange dager med utstilling så her er det siesta ;)

1 kommentar:

pudelflicka sa...

Grattis till din vackra röda pudel. Hon är jätte söt.
Hälsningar Hedvig