tirsdag 6. mars 2012

Mandagstema #30 - Hjerte-formet/Heart shaped

Fotoblogging er så kjekt og jeg ønsker å delta denne gangen også hos Alt som er vakkert og denne ukas utfordring som heter MANDAGSTEMA # 30. Denne gangen er temaet HJERTE-FORMET / HEART SHAPED

Og så fant jeg noen bilder som jeg syns passa veldig bra selv :o))) Av min lille Chilli <3 Her hadde vi nettop fått vårt nye familiemedlem og tenk at jenta allerede har passert 1 år ikke til å tro. Syns hun var sååå søt der hun lå på det nye hjerteteppet <3

Hun er ca 8 uker på disse bildene og selvfølgelig verdens skjønneste ;)

Om du vil se flere flotte bilder kan du gå inn HIT








4 kommentarer:

Vores have sa...

Hejsa.
Herlige billeder du viser.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente
hbt.finus.dk

Laila -Karin sa...

Så søt.

lilleba sa...

Dette er noe av der herligste jeg har sett !!!

Klem :)

Desirée sa...

ååå hun er så herlig!! Se den rosa varme myke babymagen! Flotte bilder, Iren!

Ha en finfin tirsdagskveld :)

Klem fra meg :)