torsdag 14. juli 2011

Sol og sommer :o)

Er det ikke herlig med sol og sommer vel ;) og en liten rød puddelfrøken mot det grønne gresset og selvfølgelig med gress i munnen *lol* er vel ikke mye som er søtere *lol* Måtte bare dele disse bildene også med dere. Bildene ble tatt litt tidligere i sommer når Chilli var ca 3 måneder ;) Det siste bildet er når hun har lurt seg inni skapet mitt og lagt seg på mine nystrøkne hekleduker *lol*

Så hyggelig at dere fortsatt stikker innom bloggen min :o) Er ikke så kreativ for tiden men litt fargelegging blir det jo iallefall ;) så kanskje det kommer litt mer til høsten ifra meg ;)

Ha en flott helg da :o) og fin ferie for dem som har det ;)








3 kommentarer:

lilleba sa...

Så god liten Chilli !
Tenk, så heldige dene hunder er, som har kommet akkurat til deg :)

Har hatt min søster på besøk, og hun beundret stort alle dine vakre kort !!

Ha en fin helg !
Klem fra Lilleba

Beth sa...

Hun ser alltid så fornøyd ut, nesten som hun smiler bestandig...
Klart man må lure seg oppå hekledukene når anledningen byr seg?

Sommerklem til dere!

pudelflicka sa...

Vad söt hon är.
Hedvig