tirsdag 7. desember 2010

Før frosta kom !

Utrolig som dagene fyker avgårde for tida. Nærmer seg jul med stormskritt. Bare 17 dager igjen faktisk. Tror jammen ikke det blir tid til alt jeg kunne tenkt meg å gjøre i år heller men pytt jul blir det vel alikavel. Idag har jeg heldigvis hatt litt ork til å handle litt julepresanger.

Under er noen stemningsbilder tatt ifra terrassen på hytta ;) Liker så godt den broa som vi har til utsikt. Så det blir litt bilder fra meg av denne ;) Er jo kjekt å se den ifra forskjellige årstider. Disse bildene tok jeg sent i høst. Det var før frosta satte inn. Og vannstanden var jammen høy i høst også. Bildene viser at vannet steg innover plenen vår og innover jordet like ved :o Likte så godt den trolske tåkedisen som var akkurat da ;)

Håper på bedre tid en av dagene til å fotografere litt av det jeg fikk laga i helga men den som venter får se ;)

Ha en fin tirsdagskveld da ;o)











1 kommentar:

anne marie sa...

Flotte bilder og fin utsikt:)
Her har det snødd i natt,så julestemningen (som jeg faktisk trodde jeg hadde fra før,hihi) kom som et smell! Gleder meg enormt,og er en sliten før jul så må en bare senk kravene til seg selv♥ Jul blir det uansett:)
Men akkurat julegavene kan det være en fordel å ha kontroll på,ja;)