fredag 2. april 2010

God påske!

Ja idag er det jammen meg langfredag. I år blir det bare en stille og rolig påske hjemme. Ungdommen har litt forskjellig på programmet så da må jo de få lov til det ;)

Så har jeg ikke fortalt hvordan det gikk på utstillingen den andre dagen og det gikk ikke fullt så bra som første men vi er veldig godt fornøyd med 2. plass av tispene ;) Kritikken hun fikk var jo så flott :) Legger den inn her på siden for dem som vil se den. Noe av grunnen til at det ble slik var kanskje at Maja ikke var like konsentrert denne dagen og snuste litt mye i bakken jaja sånn er det ;)

Ellers så går dagene med besøk og bare avslapping det er jo ikke dumt det heller. Har begynnt å lese ei kjekk bok også. Det er lenge sia sist jeg gjorde det. Boka heter Øya av Victoria Hislop. Egentlig liker jeg veldig godt gode krimbøker men denne var veldig bra ;)

Så vil jeg ønske dere en riktig så fin påske videre :) Påske klem fra Iren :)






Her slapper Maja av i fanget til Malin etter endt utstilling ;)
Kritikken følger under ;)

5 kommentarer:

Yvonne Hagane sa...

God påske til deg, Iren!
Og gratulerer med 2. plassen. For en nydelig hund:)
Klem.

Hanne sa...

Ønsker deg en fortsatt god påske! Gratulerer med flott resultat for Maja!

Klem Hanne

Hege sa...

Man kan ikke være på topp bestandig- verken menneske eller hund! Gratulerer med flott resultat!

Klem Hege

Sivic sa...

Den boka fikk jeg til jul av sønnen min, kjempekjekk!! Kos deg med lesinga og ha en fin påske!!
Her hos oss er det også hjemme påske i år : )

May-Bente sa...

God påske, Iren og gratulerer med 2 plassen...jammen er hun flott!!

Klem fra meg:))