mandag 2. mars 2009

Vinterferie!!! og Walk of fame!!!

Ja jeg har vært på vinterferie på hytta vår en liten uke. Har vært noen skjønne og avstressende dager. Været var også topp da vi hadde ferie så vi fikk sittet ute og nyte sola faktisk. Deilig å kjenne sola på kroppen igjen. Vi fikk ryddet vekk enda mer greiner og hageavfall og fikk brennt bål denne gangen også og så grillet vi pølser på bålet yummy :o) Legger ved 2 bilder som vi tok det ene av meg som griller pølse på pinne og så et bilde fra stua/vinduet med utsikt utover vannet.

Faktisk så greide jeg å produsere 40 nye motiver malt med mine promakers tusjer så fikk jeg prøvd dette jeg også. Det var kjempekjekt. Ser jo nå at jeg skulle hatt alle tusjene *lol* ja ja 40 får holde en liten stund til ;o) Har fått laga julekorta mine for mars også så de kommer etter hvert.

Da jeg kom hjem fra ferie fikk jeg meg jo en skikkelig overraskelse!!!!! Jeg hadde blitt plukket ut på StampArtic på noe som heter Walk of Fame! Ja jeg ble kjempegla for dette og like overraska over at jeg var en av de heldige. Det er jo så mange flinke kortlagere dere ute så derfor ble jeg ekstra gla for at jeg denne gang var så heldig. Må bare få takke for denne flotte utmerkelsen for den setter jeg virkelig pris på. Takk for at jeg ble valgt! Tusen takk også til alle dere som stikker innom bloggen min det setter jeg også veldig pris på. Stor klem fra Iren!


1 kommentar:

Unknown sa...

Gratulerer med WOF utmerkelsen!!
Det er et fantastisk kort, så det skulle berre mangle at det ikkje fikk plass i WoF`en!!!

Klem,
Jorunn