onsdag 2. mars 2011

Du er en av en million!

Her kommer det enda et magnoliakort ifra meg ;) Syns det er noen herlige motiv alle de nye som er kommet i det siste ;) Kortet er et DT-kort for Kort & Godt Hobby på Ganddal. Og alt jeg har brukt på kortet finner du i butikken der ;) Og igår fikk de inn masse flotte nye stempler så der kan jeg også anbefale et besøk ;)

Motivet er fargelagt med copic og så har jeg brukt den flotte tutorialen som jeg har "stjålet" hos Anita Thorsen ;) Hun lager jo så mye flott og spennende så et besøk i bloggen hennes kan jeg anbefale ;)


Legger kortet inn hos disse utfordringene:

Stamptacular Sunday Challenge - Challenge #100 - You've been framed

One Stitch at a time - Challenge #51 - "Card for Mom"

Wild Orchid Challenge - chellenge 18 - Anything goes

Papertake Weekly Challenge - Anything goes

Scrap-Creations - Kids

Sweet Stampin Challenge Blog - Oh so girly

Alphabet challenge Blog - Q for Quotes and sayings

Tusen takk også til alle som er innom bloggen min og en spesiel takk til alle de som legger igjen de hyggelige kommentarene :o)

Ha en fin dag :o)









11 kommentarer:

Lill S. sa...

Superlekkert! Kjempeflotte farger og så gøy effekt med rosetten bak et supert motiv:)
Ønsker deg en flott ettermiddag:)
Klem Lill

Anita Thorsen sa...

Et herlig kort Iren. Og det er bare hyggelig du bruker tutorialen min. Det er derfor jeg lagde den ; ) Hihi : )

Klem

Riet sa...

So beautiful card Iren,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Céline sa...

So beautiful card, i love the papers and lace. Of course Tilad is amazing!!
thanks to playing with us at stamptacular sunday this week
hugs
céline

Chocolate Orange sa...

A beautiful card. I love how you mounted Tilda onto the rosette.
Thankyou for sharing with us at OSAAT for our ' Card for mum' Challenge.
Choccy xx

Tracey T sa...

This is beautiful! I love the image and she really looks as if she is leaning out from the front of the card! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Tracey x

glitzygirl sa...

Lovely card and quote, beautiful colours. Thanks for playing with us at the Alphabet Challenge, blessings Hilde

Jo Davies sa...

Beautiful Card....Thanks for sharing with us this week over at OSAAT for my 'A Card For Mom' challenge. Wishing you Good luck! Jo xx

Sol sa...

Herlig Kort!!! Så Flotte Farger sammen... Nydelig Fargelegging.. Å den brette teknikken var super... Så flott det ble!! Nydelig kort! :o)

Kim sa...

Oh my goodness this is absolutely adorable! Love the pendant that you have Tilda on! Thanks for joining us at WOC!
Hugs~ Kim

Basement Stamper sa...

Tilda is gorgeous against that pleated flower and the colors you chose for her. Thanks for joining us at Going Grey with Scrap-creations.