onsdag 10. november 2010

Et julekort i tradisjonelle farger!

Her kommer det enda et julekort ifra meg med litt mer klassiske julefarger ;) Motivet er malt med distress ink for en god stund siden ;) Er litt godt å få brukt noe ifra boksene mine med motiver ;) Så har jeg brukt endel glitterlim og pyntet med de fine perlene ifra Kort og Godt. Selvfølgelig er roseblader og den andre greinene punchet ut ;)

Kortet passer til disse utfordringene:

Kort og Godt sin utfordring denne mnd. lyder slik :
- lag et julekort (eller noe annet med tema "jul")
- bruk en punch

Som vanlig, det skal også brukes minst ett produkt fra Kort og Godt Hobby :)

Wild Orchid Challenges - Challenge 9 - Classic Christmas

Lovely Hanglar only challenge blog - Challenge #11 - Punched out



Ønsker dere en fin onsdagskveld :o)











4 kommentarer:

Ila sa...

Oh Wow!! ..Absolutely Gorgeous!!...Hugs, Ila

Riet sa...

So beautiful card Iren,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Pink lady sa...

Åå, dette motivet er bare så søtt!!
Et nydelig julekort Iren!!

Ha en fin torsdag! Klem Laila.

anne marie sa...

Så nydelig kort♥
Kjenner jeg gleder meg til jul,ja:)