tirsdag 19. oktober 2010

Mitt første julekort i 2010!

Hurra her kommer mitt første julekort for 2010 ;) Hadde litt lage kort lyst da vi var på hytta men selvfølgelig hadde jeg glemt perlene mine hjemme denne gangen og derfor fikk jeg ikke gjort korta ferdige helt før idag ;) Jeg og min yngste datter kosa oss litt med å lage kort og hun fikk laga 2 julekort hun også så de kommer også senere ;) Motivet jeg har brukt på kortet er ifra Kort & Godt :)

Ellers så må jeg takke dere for responsen på candyen min :) Så koselig :)

Kortet går til disse utfordringene denne uka:

Kort & Godt sin utfordring i oktober hvor en skal bruke blomster og perler på kortet

Wild Orchid Challenges - Challenge 8 - Pastels

Theme Thursday Challenges - Pink!

Winter Wonderlnad - Give it a vintage look






16 kommentarer:

Beth sa...

Nydelig! Heldig er den som får såå fine julekort i posten?

Anne sa...

For et flott kort, nydelig motiv og herlige farger, kjempefint pyntet også. :)

Hanne sa...

Dette var lekkert! Så nydelig rosafarge på bakgrunnen! Flott pyntet og fint motiv:)
Klem Hanne

Kelly sa...

very pretty!

Pink lady sa...

Et nydelig julekort!! Herlige farger og mønster ark! Flott layout og blond bånd:-)

Klem Laila.

Kahvinpapu sa...

This is so fad - Adorable one!

Maggie sa...

Dette var et lekkert julekort! Det rosa mønsterarket er lekkert, og ble enda lekrere med perler på.

Pia sa...

rålækkert kort, flotte farver og sødt motiv
knus Pia

COCO sa...

Gorgeous card !!!
hugs coco

downrightcrafty sa...

oh so beautiful love the pink and black and the perfect vintage feel to this lovely creation. Thank you for playing along with us this week at Winter Wonderland, hope you will join us again on Friday for the next challenge
Hugs Kate xx

Therese sa...

Rett og slett nydelig. Vakre farger og nydelig blonde. :)

lilleba sa...

Vakkert, vakkert !!
Og slike kort vet man det blir tatt vare på....

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

Merete/Scrappeguri sa...

Ååå så nydelig julekort!
Herlige farger og detaljer!

Jorunn sa...

Nydelig julekort! Det er godt å være i gang...
Klem Jorunn

Heidi sa...

Så lekkert!
Nydelige farger og motiv:)
Flott pyntet også.
Ha en fin dag Iren, klem:)

Hermine sa...

Itsw gorgeous