mandag 23. august 2010

Et kort til 2 utfordringer ;)

Da kommer det enda et utfordringskort fra meg ;) Denne gangen vil jeg være med på utfordringen hos Wild Orchid Challenge - Challenge 4 - Make it Sparkle :) Og her glitrer det ;) Motivet er fargelagt med promaker tusjer for en stund siden;)

Kortet passer også hos Totally Papercrafts Challenge - Challenge #30 - Summer fun. For dette kortet er sommer for meg ;) Is i lange baner ;)

Ha en fin mandagskveld ;) Og så må jeg få takke dere for alle de hyggelige tilbakemeldingene som jeg setter pris på :) Er ikke like flink selv så det må jeg bare beklage men skal prøve å bli litt bedre ;)








8 kommentarer:

Hanne sa...

Det er så flott med de ulike rosatonene i dette kortet! FLOTT!

Klem Hanne

Riet sa...

What a wonderful card Iren,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig rosa kort!

Jo det stemmer det -er aktivitør og jobber nå på et Dagsenter for funksjonshemmede. Egentlig et allsidig yrke... Du få hilse henne lykke til!

Sue sa...

Hi Iren
beautiful card, gorgeous colouring, pretty papers & design,thank you for joining us at Totally Papercrafts this week, hope to see you next week, sue,x

Kim Piggott sa...

Oh what a beautiful card she is so cute and your colouring is beautiful!
Love that cherry!
hugs
kim x

Anne Gerd sa...

Åhh, for et nydelig kort i farger som går nydelig sammen:O)

papirdilla sa...

Et nydelig kort! Veldig flotte farger du har brukt. Motivet er kjempesøtt og flott fargelagt:)

Ha en fin dag!

Klem,
Hanne

debby4000 sa...

Adorable card Iren, sweet image and colours.
luv
Debby